fredag 30 november 2007

Nu är det nära...

Nu närmar det sig avresa. På måndag förmiddag går planet till Bangkok. Efter ungefär ett dygns resande hoppas jag vara framme på Koh Chang och vårt riktigt lyxiga hotell. Tyvärr är det redan tisdag eftermiddag i Thailand då så premiärdoppet för vänta... Idag känns det lite konstigt men härligt! Har jobbat sista dagen och nu väntar 5 veckors semester med sol, bad och roliga upplevelser. Kan det bli bättre?

2 kommentarer:

Anki sa...

Ja, vad mer kan man säga än....äntligen!

Anonym sa...

Jag känner en enorm avundsjuka mot alla 18-åriga Thailändare som kommer att få ta del av Sveriges mest virila och behövande kvinnor. Vilken dröm!
Tänk att bli invaderad av en kultur fylld av lättja och fördomfrihet. Helt otroligt, grattis Thailand!