Imorgon drar vi vidare till Koh Lipe, Thailand. Dar har vi bokat en bungalow i tre natter och sen far vi se. Har kommer en liten sammanfattning av var tid i Langkawi.
Samma frukoststalle varje morgon...

Samma strandbar varje kvall, Babylon. Har provat vattenpipa for forsta gangen. Anna gjorde ingen succe', men Anki fick in ratt teknik... Efter ett par kvallar pa raken har vi ledsnat lite pa personalen ("gar det bra?", fragan stalls minst 10 ganger per kvall av en nagot paverkad bartender) Men trevligt har det varit! Det blir nog ett sista besok ikvall igen.


En glad tysk som bjod pa vattenpipa

No comments

En av kvallarna korde vi fullt och hamnade pa "nattklubben" Sunba. Som ni kan se har Anna fatt en van for livet... Anna fick aven hemlangtan och onskade The final countdown av DJ:n. Nar laten val spelades kandes det inte lika ratt langre.
Igar besokte vi tva nya strander som enligt var guidebok skulle vara de basta pa on. Vi hade riktigt tur med vadret och det blev en harlig dag!

Tanjung Ruh Beach

Pantai Kook
Idag tog vi annu en taxi for att besoka Seven Wells Waterfalls. Starten blev inte sa bra... aggressiva apor(enligt oss) stod i vagen men vi samlade mod. Efter en lang vandring med allt for manga trappsteg kom vi fram. Svetten rann sa det var gott att svalka av sig i kallorna.

Fin utsikt

Bad i vattenfallet
Sista bilden ar fran vart rum med harlig utsikt over havet. Pa eftermiddagen ser vi alla som vill prova pa fallskarmsflygning/bananaboat/jetski eller nagon annan vattensport. Vi brukar aven smaprata med vara pensionerade grannar fran Sverige. De har varit har i manga ar och delar garna med sig av sina tips...
Forsta samtalet gick inte sa bra, grannen star pa andra sidan balkongen da Anki helt plotsligt fragar -Vart bor ni da? Och hon menade tyvarr inte hemma i Sverige... Han sag fragande ut och svarade -Har! Anki forsvarade sig med att hon trodde det var nagon som besokte var granne???

God Jul pa er allihop! Kram