måndag 7 januari 2008
Tillbaka i Helsinki
Efter fem fantastiska veckor är vi tillbaka i Norden... Känns konstigt! Bangkok var riktigt roligt. City of life som det kallas, det är bara att hålla med! Mycket tid gick åt till att transportera sig mellan olika platser. Vi provade lokalbuss, skytrain, båt och taxi. Undvek dock alla lurendrejare till tuktuk-chaufförer... Båtresan pa floden var trevlig, vi hoppade på vid en pir och åkte med ca 40 minuter. Kul att se något annat än trafikkaos! Det blev även rätt mycket spring i de enormt stora varuhusen, men det fanns inte en chans att hinna med alla affärer. Det blev i alla fall några fynd. Vi var trötta när planet lyfte klockan 01.00 och har faktiskt sovit bort det mesta av flygtiden. Nu är det fyra timmars väntetid i Helsingfors, sen Göteborg. Vi längtar efter egna sängar, kuddar och OST! Tack och hej, kul att det är så många som följt vår resa:) Det kommer lite fler foton senare...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Välkommen hem igen!!
Lagom till att gå och jobba på tisdagmorgon...
Hur ska det gå med bloggen nu då? Min förhoppning är ju att ni döper om den till "Äventyr i Götet" och fortsätter att underhålla mig vid datorn!!!
Kram Cia
Skicka en kommentar