tisdag 8 januari 2008
Blandade foton!
Det var aldrig något fel på bildöverföringen utan det var vi som hade fått något elakartat virus på minneskortet. Det gick att få över fotona till CD-skivor efter en stunds pysslande, pust! Idag var jag tillbaka på jobbet igen och dagen bjöd som vanligt på överraskningar. Bland annat så var idrottsläraren ledig, ingen vikarie = inställd planering för mig... Jag hade behövt den! Men det var kul att träffa kidsen, även om de hade extra svårt att sitta still och lyssna så här efter lovet:). Här kommer några fler foton från vår sista semstervecka. Korten kom visst lite hur som helst...
Nyårsunderhållning
Tolvslaget på stranden
Rislampssuccén
Ao Nangs coolaste bartender
Pimp my ride, Thaistyle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Välkommen till vardagen...Hoppas det känns bra att vara hemma igen. Nu är det ju snart vår!!!!!
Nu är det snart dax igen!!!
puss
Skicka en kommentar