Det blir ju aldrig som man tänkt sig.
Jag fick sms från Anki på förmiddagen om att Finnair strejkar... När jag kollat reselistan så går båda våra flyg, skönt!
Vi passar på att fira in semestern på Halta Lottas när nästa sms kommer, den här gången från Finnair. Flyget från Göteborg är inställt. Då var det bara att svepa ölen och tänka ut plan B. Nu har vi lyckats boka flyg med SAS till Helsingfors kl 6:45 och bara hoppas att vår biljett finns kvar till Bangkok, för det flyget ska gå. Det funkar inte att få kontakt med Finnair, kan tänka mig att det är många desperata resenärer som vill prata med dem.
Vi håller tummarna för att vi kommer iväg, vi hör av oss från Helsingfors.
Tack Carro som tar hand om min bil!
Klockan 4.45 kommer flygtaxin och jag vågar inte sova...
1 kommentar:
Hej tjejer!
Hann ju inte önska trevlig resa så det gör jag nu: Ha en underbar resa!!! Hoppas att finnarna gör er glada och flyger som de ska ;-)
Stor kram till er båda från Anna Franzon
Skicka en kommentar