Vi har bestamt oss for att stanna har tills det ar dags for Bangkok. Sa kandes det inte nar vi anlande i torsdags. Det var genommulet och helt hysteriskt med folk. Anna ville vanda redan pa piren. Svart med boende var det ocksa men nu har det lost sig bra. Vi bor pa View point resort som vi aven bodde pa forra gangen. Grym utsikt, tycker aven myggen...
Nyar firade vi pa stranden med "varannan ol/vin", bra ide just da, lite samre dagen efter. Det var i vilket fall fullt med folk och vi vadade ut i vattnet och kollade pa fyrverkerier vid tolvslaget. Kul!
Annars har vi lugna dagar, ligger pa stranden och njuter av sol och bad. I morse tog vi en promenad upp till View point. Det ar ju ofta sa med oss att vi kommer alltid fram men kanske inte pa det smidigaste sattet. Den har gangen tog det over en timma dit och en kvart ner...


Dagens longtail gick till Long Beach
1 kommentar:
Hej Anki-Panki o AnnaPanna!
Ni verkar ha hur kul som helst! Underbara kort och humoristiska kommentarer - kul läsning med andra ord.
Ryste lite när jag läste om ormen........När vi snorklade med egen thaigudie skrattade han hysteriskt då vi knappt doppade oss o ville upp i båten igen!! Vi var ju livrädda för de där vattenormarna och sprattlade runt några sekunder innan vi fick panik "ifall" ormen skulle komma :-) Thailändaren tyckte vi var helt "tingtong" som de säger när man är koko o huvudet, fniss...Skönt att ni klarade er ;-)
Ha det fortsatt underbart, kramar Anna F
Skicka en kommentar