Vårt "fat camp" höll ganska länge eller kanske inte...
Tillbaka i Sverige igen. Har knappt varit utanför dörren...det har regnat en del här! Känns både tråkigt och skönt att vara hemma igen. Det man saknat är en bra säng/dusch och skidskytte(Anna).
Annars har vi haft det toppen. Känns som vi varit väldigt positiva då det varit en del motgångar. Ett tag var vi ju inte ens säkra på att komma iväg... Då är det lätt att snabbt glömma cyklande thailändare på Phi Phis smala gator ("beepbeep"), dåliga boenden, regn, äckliga djur, bångstyriga tuktukförare, halvkass service och kläder som aldrig torkar och inte luktar särskilt gott.
Däremot kommer vi lätt ihåg fina stränder, klart vatten, soliga dagar, mysiga strandbarer, trevliga utflykter, rolig shopping och hur enkelt det att resa/leva i Thailand/Malaysia!
Tack alla som följt oss!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar