tisdag 4 januari 2011

Sista dagen pa stranden

Idag klev vi upp tidigt, forsokte ata lite frukost har pa hotellet. Men det gick inte sa bra, under all kritik. Vi kopte med oss en macka, hyrde en longtailbat och for till Maya Beach. Det ar en riktig turistattraktion da "The beach" spelades in dar for sisadar 15 ar sedan...(har kanns det som filmen precis haft premiar:))

Vi var dar tidigt och fick njuta av den fina stranden och klara vattnet innan invasionen startade. Turistbat pa turistbat anlande och ljudnivan var allt annat an avslappnande. Vi kande oss inte direkt unika!


Fore...

Efter...

Vadret har varit helt stralande och vi har verkligen utnyttjat var sista stranddag till max. Efter lunch la vi oss pa Ton Sai beach och hade lite svart att slita oss... Nasta stranddag blir val om ett halvar eller sa!


Snorkling kan vara kul men inte om man vill vara snygg

Anki valde en fin Lexingtonblus till discot, de flesta andra hade lite mindre pa sig... som ni ser


Red Team (som tjejerna i receptionen kallar oss) testade "fiskmassage" Lite obehagligt men framfor allt kittligt


Nu finns det plats i ryggsacken som vi snart tanker fylla upp!
Klockan 9 imorgon gar farjan till Phuket. Darifran flyger vi till Bangkok.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Så bruna och fina ni är! Hoppas hemresa och shopping går bra och så ses vi snart igen! Erkänn! Ni är superladdade för att jobba! Eller hur! ;-)

Tack för alla fina bilder, och som förra gången så känns det som jag varit i Thailand lite grann!

Kram Cecilia

Anonym sa...

Anki, ser ut att ha varit en himla skön semester. Det går rykten om snar hemkomst och massor med jobb, sitter och spanar på nästa veckas vinlista nu... ser ganska okej ut :)

vi hörs på måndag,

Wille