Vi var dar tidigt och fick njuta av den fina stranden och klara vattnet innan invasionen startade. Turistbat pa turistbat anlande och ljudnivan var allt annat an avslappnande. Vi kande oss inte direkt unika!
Fore...
Vadret har varit helt stralande och vi har verkligen utnyttjat var sista stranddag till max. Efter lunch la vi oss pa Ton Sai beach och hade lite svart att slita oss... Nasta stranddag blir val om ett halvar eller sa!
Snorkling kan vara kul men inte om man vill vara snygg
Anki valde en fin Lexingtonblus till discot, de flesta andra hade lite mindre pa sig... som ni ser
2 kommentarer:
Hej på er!
Så bruna och fina ni är! Hoppas hemresa och shopping går bra och så ses vi snart igen! Erkänn! Ni är superladdade för att jobba! Eller hur! ;-)
Tack för alla fina bilder, och som förra gången så känns det som jag varit i Thailand lite grann!
Kram Cecilia
Anki, ser ut att ha varit en himla skön semester. Det går rykten om snar hemkomst och massor med jobb, sitter och spanar på nästa veckas vinlista nu... ser ganska okej ut :)
vi hörs på måndag,
Wille
Skicka en kommentar