Phaelanopsis-girl och hundälskaren från Skövde.. eller Värsås... eller... ;-) kärt barn har många namn! Sicken tur ni hade med Debbie som sträckte ut en hjälpande hand trots att hon bara hade en. Tänk vá bra man har det! T.o.m. ett jobb att gå till imorgon! ;-) Anna! Dina elever sköter sig ypperligt! Jag har rättat engelska glosor och satt in klistermärken! Tror att de var nöjda. Nu är det bara 3 dagar kvar innan ledigheten börjar. Hoppas ni fortsätter att njuta av er härliga resa! Tack för att ni delar med er!
1 kommentar:
Phaelanopsis-girl och hundälskaren från Skövde.. eller Värsås... eller... ;-) kärt barn har många namn! Sicken tur ni hade med Debbie som sträckte ut en hjälpande hand trots att hon bara hade en. Tänk vá bra man har det! T.o.m. ett jobb att gå till imorgon! ;-)
Anna! Dina elever sköter sig ypperligt! Jag har rättat engelska glosor och satt in klistermärken! Tror att de var nöjda. Nu är det bara 3 dagar kvar innan ledigheten börjar. Hoppas ni fortsätter att njuta av er härliga resa! Tack för att ni delar med er!
Kram till er båda! Cecilia
Skicka en kommentar