Allt har ordnat sig! Vi är på plats i Helsingfors och incheckade på vår flight till Bangkok, vilken lättnad. Det blev inte mycket sömn i natt. Flygplatsen är så gott som tom på folk. Vi trodde det skulle vara hysteriskt med arga resenärer men tydligen är den här strejken väl känd. Konstigt att vi inte hört något...
Vi är väldigt lyckliga att det blir Thailand istället för fem veckor i Tove Janssons fotspår (som bloggen skulle bytt namn till).
3 kommentarer:
Underbart! Tur att det löste sig!
Sköt om er och njut för kung och fosterland!
Kram från ett mulet Askiim!
/Cecilia
Skönt!! Hoppas att ni nu är lite avslappnade och lutar er tillbaka i flygstolarna.
kramar i massor från Lotta
Ha det gott på flygturen ner till solen och värmen! Här snöar det rejält i kväll...
Kram Anita
Skicka en kommentar