Imorgon har vi tankt lamna denna storstad for lite sol och bad pa Langkawi. Synd bara att vi inte riktigt lyckas fa tag pa flygbiljetter. Vi far besoka AirAsias kontor personligen sa hoppas vi det loser sig.
KL ar stort, langa avstand att ta sig fram gaende. Att det saknas trottoarer forsvarar ytterligare. Sen om man valjer att ga pa motorvagen kan det ta extra lang tid... Taxi ar ett bra alternativ!
Vi har besokt Petrona Towers och dess kopcenter, herregud dar finns allt. Nu kan vi ju inte shoppa sa mycket eftersom vi ska bara pa packningen ett par veckor till...
Vi har aven strosat runt i Chinatown och dar var det full fart. Lite lugnare var det i Lake Garden:) Dar vi lunchade vid en fagelpark, promenerade i orkideetradgarden och hibiskusdalen.
Igar kvall traffade vi Mia med resesallskap. Det blev nagra ol och en hel del tips om Langawi dar de varit. Kul att ses har!
Fotooverforingen funkar inte, vi aterkommer...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar