måndag 27 december 2010

Lipe resort...

Har kommer nagra bilder till forra inlagget!

Utsidan ar val okej...

Badrummet ar inte godkant


Anna ar redo for natten. De forsta orden hon yttrade i morse var "-Jag hatar den har javla sangen!"

Men det ar alltid trevligt med husdjur:)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Obekväma sängar, husdjur av olika slag, trasig snorkel och sunkigt badrum...vill ni byta mot minus graderna i Svedala?
Stanna så länge ni kan!
kram Lotta

Anonym sa...

Spännande att få veta vilket resort ni hamnade på nu på Koh Muk???

Anonym sa...

Skrev jag Cecilia Mattsson....