Dagen borjade med en morgonpromenad pa stranden. Dar blev vi staende ganska lange for att titta pa glada vilda apor.
Vi bestamde oss for att ta en bat till Poda Island, inte ett helt lyckat beslut. Vi fick forst vanta lange innan baten gick. Sen fick vi aka tuktuk till en annan strand eftersom det var for vagigt dar vi var. Efter en ganska obehaglig batfard kom vi fram. Solen stralade och det var en massa manniskor dar.
En halvtimma senare sag det annorlunda ut. Batarna flydde och regnet oste ner. Vi fick atervanda till Ao Nang, snopet...
Tillbaka till hotellet sken solen igen. Vi skyndade till poolen men efter en kvart kom regnet ater.
Da gav vi upp och satte oss i poolbaren vilket ar dagens basta beslut!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar