lördag 18 december 2010

Resdag

Klockan 21.15 gar planet till Lankawi. Vi forsoker fixa hotell nu eftersom det blir ganska sent innan vi ar pa plats.
Vi har mest tagit det lugnt har i KL, strosat runt och kollat nagra shoppingcenter. Men som sagt vaskan ar redan full. Vi far halla oss till Bangkok.
Nu ska det bli skont med lite sol och bad igen. Enligt YR lar det inte bli sa:(

1 kommentar:

Anonym sa...

Fulla väskor låter bra,hoppas det finns någon present till mamma.
Igår stötte jag på Helen O, lite kul att kunna hälsa från våra barn som träffats i K L.Julgran inköpt idag o köttbullarna är klara. Ha det riktigt bra båda två.
Kram Gunnel