lördag 25 december 2010

Koh Lipe

Nu har vi haft tva skona, soliga dagar har pa Koh Lipe som ar en liten mysig o. Antligen har vi fatt snorkla. Synd bara att Annas snorkel gick sonder direkt. Kanns lite onodigt att ha slapat runt pa den i tva veckor...
Imorgon hoppas vi pa battre lycka. Da ska vi ut pa snorkeltur med 4 olika stopp, kul!

Vi hoppas att ni alla haft en skon jul:) Vi firade med ett par glas vin pa en strandbar...
God Jul! Finklanningarna pa:)
Skona dagar pa Pattaya Beach

4 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul till er med!!
Ser såå fint ut med det härliga Koh Lipe vattnet... Bra snorkling på nära håll! Great!

Ha en fortsatt bra resa! Vart åker ni sedan??

kram Cia

Anonym sa...

God Jul båda! Så skönt ni verkar ha det! Snygg solbränna! Jag satsar på blålila hy i vinter!
Kram Cecilia

Anonym sa...

Hej!
Äntligen har jag fått förklarat av min bloggintresserade systerdotter om hur man svarar. Inte särskilt svårt när man vet! >

Låter som ni har det toppen, blir sååå ressugen! Har aldrig varit på Koh Lipe, men det ser paradisiskt ut!

Här har julen precis passerat, har hela familjen på besök från Götet, dom kom ner tryggt och säkert trots snökaos. Här i Skåne är det över en halvmeter! Vilken julstämming!

Ha en fortsatt trevlig semester!
STOR Kram Anna med familj

Anonym sa...

Ni verkar ha haft en toppen-jul!

kram
Anna B