måndag 17 december 2007

Blandade foton

Skal!
Kambodjaturister!

Tempel Bayon

Hamnen i Siam Reap

Pa vag till PP

Trevligt fik...

Bra lastat!

Vanlig syn i PP

Rumsutsikt Koh Samui


Nu har vi verkligen tillgang till highspeedinternet. Vi passar pa att lagga in nagra fler kort! Hoppas ni alla har det bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello girls!

Vi är många på Greencarrier som följer er på er trip men verkar inte så många som kommentera er så jag tänkte jag skulle bryta trenden. Ser ut som ni har det riktigt bra därborta med diverse upplevelse som gör en mer eller mindre avundsjuk på er. Här är mycke att fixa innan man lämnar in för jul men man käkar sig hög på allt godis vi har fått så vi har nog energi allihop så vi ska nog kunna fixa det. Anki, ditt Vin från Sittam kommer imån så jag ska spara undan det till dig : ) Ha det jättebra och sola & bada & drick bärs för mig med!
Kram

Anonym sa...

Hej älsklingar!

Vi saknar er mycket och tänkter mycket på er men samtidigt kan vi inte låta bli och fundera på vad som ligger och ruvar under ytan av dessa bilder på elefanter och tempel. Vi vet ju alla att ni inte berättar "The true story".

Var är alla bilder på Anki med marijuana i mungipan och killar mellan armarna? Var är alla bilder på Anna som i hennes klassiska snedtändningsmanér kastar glas för att det inte går att köpa en lapdance för tjejer?

Kul annars att ni är brundbrända och vackra även om det såklart brister i hjärtat av längtan...

Kramar från Washington och Spårvagn 08:00.

Anonym sa...

Hej på er!

Fantastiskt kul att följa er på seriösa och oseriösa upptåg! Vackra bilder! Jag ser fram emot bildvisning!

På Trollängen är allt lugnt. Vi satsar på en sista skoldag imorgon och avslutning och restaurangbesök med kollegorna på kvällen. Gött! På torsdag morgon är det jag som sover... lääänge!!! Sedan blir det nog julfrossa!

Sköt om er och simma lugnt!

Kram Cecilia

Anonym sa...

Halsa alla god jul fran mig, Cecilia! Monica, sjalvklart saknar jag er men har aldrig varit orolig for att ni inte skulle ha det bra! Ha nu ett underbart lov bada tva. Och Nils, klockan var faktiskt over 09.00 nar jag satte mig pa sparvagnen och vi ar emot knark!!!
Halsningar till alla blogglasare pa Green Carrier, kul att ni foljer resan. Annu roligare om ni kommenterar:)