Vi hade tankt bjuda pa lite fler bilder men det fungerar inte riktigt som det ska... Vi aterkommer!
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Hej igen! Låter ju helt ok att vädret är fantastiskt!!! Vi åker den 14/12 och startar hemresan den 26 på kvällen. Vi flyger till Phuket och har bokat två boenden däromkring. Den här resan blir det resväskan o solstolen... Underbart! Men vi kommer inte till Bangkok någonting men ni kanske flyger söderut? Vi kan väl höras via sms!
2 kommentarer:
Hej igen!
Låter ju helt ok att vädret är fantastiskt!!!
Vi åker den 14/12 och startar hemresan den 26 på kvällen. Vi flyger till Phuket och har bokat två boenden däromkring. Den här resan blir det resväskan o solstolen... Underbart!
Men vi kommer inte till Bangkok någonting men ni kanske flyger söderut?
Vi kan väl höras via sms!
Många kramar
Cia
Vi ska soder efter Kambodja, ska nog borja vid Koh Samui och ta oss nerat. Vi hors! Kul!!
Skicka en kommentar