onsdag 19 december 2007

Och sa kom regnet...

Koh Nangyuan

Kolla market i pannan

Flytvasttvang...

Efter en regnig dag vid hotellet var det dags att hitta pa nagot. Vi bokade en snorklingstur till Koh Tao som ar kant for de finaste korallreven i Thailand. Vi fick vara med om en riktigt bra organiserad utflykt (vid ankomsten knots blaa band runt vara handleder:)). Fick snorkla pa tva olika stallen och det var fint! Sag en massa olika fiskar och fina koraller. Vi fick syn pa en fantastiskt stor fisk som Anna blev nyfiken pa och simmade narmare. Efter ett tag tyckte jag att den aven fick syn pa mig och simmade med stressade simtag en bit bort, utan att vanda mig om... Vi hade ingen sol men klarade oss fran regn anda tills det var dags att satta sig pa baten hem. Fordelen med mulna dagar ar att det borjar minska pa vart bibliotek!

Inga kommentarer: