söndag 9 december 2007

Lata dagar!


Nu ar vi tillbaka pa Koh Chang efter total avslappning pa Koh Maak. Vi bestamde oss for att stanna en dag extra och blev da uppgraderade till en lyxigare variant av hydda till samma pris! Var tolkning ar att de tyckte vi var sa trevliga, kan ocksa bero pa att "var" hydda redan var bokad eller... att Anki dricksat ratt bra kvallen innan. Vi gjorde en dagsutflykt till Koh Kham, gungornas o. Okej snorkling och klart vatten. Fick en "kompis" fran Bromolla som pa valdigt kort tid hann beratta om sina tidigare resor, priser, jobb och hur brun han tankte bli till jul (da han skulle jobba hela dagen men han var ledig pa nyar) Kul kille! Idag fick vi kanna pa backpackningens baksida. Efter batresan tillbaka var det dags att skaffa boende. Det ar riktigt mycket folk har nu. Anna med sin lararlon ville hitta ett billigt boende, det tog tid och kraft. Men vi har hittat ett lagom sunkigt rum for 140kr. Vi har varit i farten ordentligt och bokat utflykter. Imorgon Elefanter och pa mandag Kambodja! Maste bara tillagga att vadret ar fantastiskt, inte ett moln:)

Inga kommentarer: