Ett litet problem innan vi kommer iväg är PACKNINGEN. Det ger mig lite ångest, hur ska jag få plats med allt i ryggsäcken? Packa smart och inget onödigt, det är ju rätt billigt att handla i Thailand.......
Hej Tjejer! Vad glad jag blir att ni gjort en blogg så vi kan följa er resa under de här veckorna... Hoppas verkligen ni förstår hur lyxiga ni är som får åka i väg! Det är ju bara den absolut bästa tiden att dra, november är inte rolig!! Vi sitter just nu och äter middag och drömmer oss i väg: ska vi inte kolla datorn i kväll, vi kanske kan hitta några flygbiljetter... Ja, så låter det så kanske dyker vi upp:-)Ni har väl mobil o kan ta emot sms!?
2 kommentarer:
Lycka till, det är en konst att packa rätt!
Hej Tjejer!
Vad glad jag blir att ni gjort en blogg så vi kan följa er resa under de här veckorna... Hoppas verkligen ni förstår hur lyxiga ni är som får åka i väg!
Det är ju bara den absolut bästa tiden att dra, november är inte rolig!! Vi sitter just nu och äter middag och drömmer oss i väg: ska vi inte kolla datorn i kväll, vi kanske kan hitta några flygbiljetter... Ja, så låter det så kanske dyker vi upp:-)Ni har väl mobil o kan ta emot sms!?
Kram till er och ha det underbart!
Cia
Skicka en kommentar