måndag 3 december 2007

Hälsningar från Helsinki

Vi är på väg! En lång mellanlandning i ett snöigt Helsingfors. Som ni ser roar vi oss på bästa sätt! Ska bara meddela att min ryggsäck väger 16kg, Ankis bara 12kg...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! Helsingfors flygplats är ju såå rolig. Men ni har ju lätt för att hitta de små ljusglimtarna! Snart är ni i solen, i Stockholm har det spöregnat hela dagen, deppigt!

Kram Cia

Anonym sa...

Hej hej!
Hoppas ni landat in i värmen och fått ta den första drinken... Vädret i Sverige - fy fa...
Ska följa er resa med spänning. Åker själv till värmen om 17dgr.
Kom ihåg vad Britta sa:
Fina fötter:) Ha det bra. Kram Micke

Anonym sa...

Hyvvää!

Det är väl inte konstigt att din ryggsäck är tyngre, Anna. Du bär ju Ankis alla party-tröjor!!!

Killarna hade koll på dig idag och meddelade vid lunch-tid att NU är hon snart framme!

Sköt om er!
Kram Cecilia

Anonym sa...

Hej hej!

Här sitter jag i ett grått Sverige och tänker på hur underbart ni säkert har det.... Om några timmar får jag iallafall gå hem från jobbet, tjoho!

Inte bitter alls...

kram kram