onsdag 5 december 2007

Nu ar vi pa plats

Efter 26 timmar pa resande fot ar vi framme pa Koh Chang. Resan gick overraskande bra. Det blev en svacka i Bangkok i vantan pa sista planet till Trat. Forsening utan information och vi var valdigt trotta... Val framme var det bara att borja njuta av semestern. Vi hamnade pa en mysig bar pa stranden. Dar slappade vi till havets brus och kalla Singha. Forsta soldagen tillbringades vid hotellets poolomrade. Vi tog det mogna beslutet att borja med spf 20, undrar hur lange det haller? Mycket vila och flera bad i det varma havet blev det. Nu ar det kvallen har, vi laddar for shopping (one size fits all - not) och lite mat. Det kanns som det finns en hel del att handla och nast intill gratis, men hur ska vi fa plats... Imorgon reser vi vidare till Koh Maak.
Ps Grattis Thailands kung och idol fyller 80 ar idag!

Trats lilla flygplats

Watermelonshake!

Antligen!





2 kommentarer:

ansi sa...

Skönt att allt har gått bra. Njut av det sköna vädret för det gör vi inte hemma direkt. Regn och blåst hela tiden. Shopa inte för mycket nu ni har ju ett par veckor på er till det.

Anonym sa...

Hej på er i SOLEN!
Anna, när du satt på stranden därborta i sydost med en watermelonshake, gick vi med facklor utmed den blåsiga Askimsviken och fick god varm glögg som belöning. Vi hade en jättetrevlig fest!
Ha det nu så bra på er långa festliga resa!
Elisabet "den äldre"