torsdag 20 december 2007
Varmt!
Vi vaknade tidigt och kollade vadret. Efter en snabb frukost hamnade vi i solstolarna. Nagot var dock valdigt fel med var pool, tur att det bara ar 5 meter till havet. Det har varit varmt varre, manga bad och mycket vatten att dricka. Vi lamnade vart hotell for att hitta en trevlig lunchrestaurang och det gjorde vi. Hotellet erbjod god mat och vacker utsikt, men det kostade mer an vad vi ar vana vid... Det far vara vart det da vi slapp ha utsikt over var pool! Lagom till att det var dags att radda kroppen fran brannskador kom regnet igen. Det har vrakt ner i over en timma. Anna laser en jattebra bok just nu och kan bara inte sluta, "Smuts". Sa vi hoppar over det planerade partyt ikvall och tar fram bockerna:). Moget beslut! Men kanske lite trakigt... vi far se vad som hander!
Sugen pa ett dopp?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Vi ser att ni inte jobbar topless och det både värmer och skär i våra kroppar. Vi sknar er men era lättjefulla skratt börjar tyna bort i vårt långt gångna celibat.
Älska oss som vi älskar er,
blott i våra drömmar vi nu er ser...
Skicka en kommentar