Bangkokflygningen pa 10h var ok... plus for egen TV med stort utbud av filmer. Minus for vara finska medresenarer pa raden framfor som bestamt sig for att festa hela vagen till Thailand. Som alla vet blir man latt lite gapig efter ett par drinkar...
Vi var installda pa moln och regn och blev glatt overraskade av solsken! Vi skyndade ner pa stranden (efter ett MC Donalds besok) och hann med ett par bad innan regnet kom.
Sol idag igen! Vi satsade stort, tog baten till Phrang Nang beach (Princess). Dar lyxade vi till det med fotscrub/massage pa stranden. Fotterna var lite slitna efter dagens morgonpromenad;)
Riktig rolig shopping har, Anki gick loss direkt och kom hem med en akta Mulberryvaska redan forsta kvallen!
2 kommentarer:
Vi ser framemot att få se Anki med sin äkta Mulberry väska. Vad blir det härnäst; högklackat och ryggsäck.
kramar från Åsa och Lotta
ps. Åsa hälsar att hon är ovän med din telefon Anki
En äkta kopia menar du? Kram David
Skicka en kommentar