tisdag 14 december 2010

Dags att lamna Ao Nang

Ryggsacken ar packad. Imorgon flyger vi till Kuala Lumpur!
Ao Nang har varit toppen. Idag var det riktigt varmt pa Railey beach sa kroppen mar nog bra av att slippa beachen pa ett par dagar...
Har har vi bott bra
Poolomradet
Railey

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Ett besök i Kuala Lumpur låter riktigt spännande! Det lär även vara bra shopping där.
Have fun/ Ginga