Nu var det dags att hitta nagonstans att bo, klockan ar drygt 23 nar vi borjar. En timma senare har vi gatt genom hela Cenang med vara ryggsackar och bara fatt svaret "Full house".
Vi slog oss ner pa en irlandsk pub for att tanka ut plan b med hjalp av en kall Tigerbeer. Vi hade tur att barens agare var en valdigt hjalpsam kvinna. Det slutade med att vi sov pa golvet i hennes vardagsrum:) Vi kom i sang klockan 5 efter att ha diskuterat livet med Debbie som hon heter. Hon tycker att Life is good trots att hon mist en arm i en bilolycka, blivit lamnad av sin man for en artonaring och har dalig snurr pa sina verksamheter. Anna fick en ny sovkamrat/bastis, Lucy, som ar en fin liten hund!
Det blev en spannande dag kan man saga...
Idag gav vi oss ut igen pa hotelljakt och lyckades pa forsta forsoket! Havsutsikt for 280:- natten. Nu ska vi besoka strandpuben Babylon som ligger bredvid vart hotell, life is good!!!
Var raddande angel, Debbie
Bedtime
Dags att saga hej da:(
3 kommentarer:
Vilken tur att ni hittade Debbie, I like Debbie!
kram Lotta
Åh, herregud! Jag kan tänka mig hur ni verkligen skrattade gott åt er själva när ni slutligen låg där i Debbies bädd. Tycker det ser bra ut på bilden med Anki nerbäddad...Jag tyckte det var väldigt kul i alla fall:-):-) Vilket äventyr!!
Må så gott, KRAM Cia
Låter som att ni har det bra! Tur det finns såna som Debbie!! Hoppas Langkawi är fint och att det inte regnar på er! Ha en härlig Jul! Nu är det dags att gå hem och börja fira ; )
Kramar från the office (Josefine)
Skicka en kommentar