Har kommer nagra bilder till forra inlagget! Utsidan ar val okej... Badrummet ar inte godkant
Anna ar redo for natten. De forsta orden hon yttrade i morse var "-Jag hatar den har javla sangen!"
Men det ar alltid trevligt med husdjur:)
3 kommentarer:
Anonym
sa...
Hej! Obekväma sängar, husdjur av olika slag, trasig snorkel och sunkigt badrum...vill ni byta mot minus graderna i Svedala? Stanna så länge ni kan! kram Lotta
3 kommentarer:
Hej! Obekväma sängar, husdjur av olika slag, trasig snorkel och sunkigt badrum...vill ni byta mot minus graderna i Svedala?
Stanna så länge ni kan!
kram Lotta
Spännande att få veta vilket resort ni hamnade på nu på Koh Muk???
Skrev jag Cecilia Mattsson....
Skicka en kommentar