Vilken underhallning! Det var liveband pa bada stallena och det var bra drag.
"Artisterna" upptradde som riktiga rockstars, drack Mekongwhiskey, snackade mellan latarna och gav verkligen allt. Men nagot var fel... texterna! Engelskan var inte pa topp och pahittade ord anvandes flitigt. Horde en oforglomlig version av "Summer of 69". Okej, Anna trodde alldeles for lange att Bryan sjong "I've got my first real sexdream..." men har var inte ett ord ratt:)
Tyvarr spelades inte "She bopps you" med Beatles som Anki gillar jattemycket!:)
Dagen har vi spenderat vid poolen med varierat vader. Nu vraker det ner...
1 kommentar:
Härligt att ni kommit fram, även om det tog lite tid och kraft. Trist med regnskurar, men ni verkar lösa det hela bra. sjöng de "Brother Louie"? Tipsa gärna om den annars! :-)
Hade jag varit Anki hade jag köpt 2 väskor!
Sköt om er och bamsekramar från ett kyligt Svedala som firar Lucia imorgon!
Cecilia
Skicka en kommentar