Efter en 3 timmars battur hamnade vi pa Koh Muk. Vi checkade in pa Charlies, en valdigt trevlig resort med bra restaurang= pasta/pizza pa menyn. (Har rader verkligen lugnet som Cia sa...) Nar vi bokade fanns det bara bambuhyddor kvar men vart boende nu ar anda battre an sist...
Vi borjade med att lagga oss vid poolen for att vila lite efter var langa resa:) Efter en timma vaknade vi av regnet och sen har det bara fortsatt. Idag tog vi en longtail till Emerald cave tidigt innan alla turistbatar anlande. Lite kusligt att simma in i en becksvart grotta, tur att guiden hade ficklampa.
Sen har vi tillbringat resten av dagen pa var uteplats med bok tillsammans med allt for manga flugor. Det blev aven en lang sovstund, skont!
Efter en timmes aroma therapy massage kanns det som vi ar pa gang igen! Imorgon tar vi baten till Koh Lanta for att direkt fortsatta till Phi Phi.
Ps Vi har ett nytt husdjur, en stor eremitkrafta som kalasar i var papperskorg...
8 kommentarer:
Hej!
Mysigt med husdjur...
Låter som om ni har det bra trots regn.
Här jobbar Lotta i härdigt och jag gör det jag blir tilldelad, ett behagligt arbetsliv :0). Fortfarande kallt här, så Lotta har bekymmer över allt vin som kan frysa - jag är lyckligt oförstående... Men din gummerade telefon - hur står du ut??!!
ha det gott!
/åsa
Hej,
Undrar vad del blir för husdjur härnäst. Härliga bilder ni lagt in. Syns att ni har fått färg så lite regn skadar kanske inte. Här hemma fortfarande kallt och mycket snö. Ledig idag, tänkt ta en prom.
I morgon ska vi till Sofie o Rolf och fira in det nya året. Ha det gott!
Kram Gunnel
Hello Beavers :) härligt och se att ni har en varm och skön semester! Här är som alla andra skrivit.. kallt.. men bilen går bra och har överlevt! Tänkte bara önskar er ett riktigt gott slut och gott nytt år! Hoppas ni få riktigt kul!
Hör av er om ni vill att FWU ska hämta er nästa vecka! Ha det gott!! Kram
Hallå där ! Vill bara önska er Ett Gott Nytt År. Här är det fortfarande kallt och snöigt. Jag vill ha värme!!! Eva hälsar också. Kram Kattis
Årets sista fredagsfika, blåbärspaj, mums! Nu förstår jag varför jag inte åkt till Asien, gillar inte ormar i vattnet. I morgon blir det nyårsdopp om jag kan hitta en vak, annars får jag väl göra som Iris-Marie, ta med yxan! Gott Nytt År kramar Eva
Hej.
Ni ser ut att ha det bra.
Här är allt bara bra, går nu på ledighet tom 10 jan.
Vi hörs när ni kommer hem.
Gott Nytt År.
Kram Ansi m fam
HAPPY NEW YEAR till Anki & Anna!!!
Många pussar & kramar David
Gott Nytt År på er , tjejer! Hoppas ni får en kanonkväll!
Kram Cecilia
Skicka en kommentar