Shoppingresultat: Birkenstocktofflor, solglasogon och bikini. Prutningen har gatt trogt men vi kanner oss ratt nojda da vi fatt garanterat att det ar akta varor:)
måndag 10 december 2007
Elefanter!
Vi har tillbringat dagen med elefanter. Blir alltid imponerad av hur stora dessa djur faktiskt ar. Med mycket respekt fick vi folja 2 elefanter ner till vattnet, sen var det bara att slanga av sig kladerna och hoppa i. Det var skrubbning pa schemat. Jag fick hoppa upp pa ryggen och tvattade en flack bakom orat valdigt ren. Pa bestallning duschade elefanten vatten over mig. Alla skrattade gott, jag lite krystat... Jag och Anki var ivriga, stod forst i kon nar det var dags for trekking. Tror det gav resultat, elefanten var grym! Efter nastan en timmes skumpande i korgen fick vi hoppa fram och rida pa huvudet. Lite spant men riktigt roligt! Undrar om elfanterna hade lika trevligt??? Till sist fick vi mata vara vanner, de ater ju en del. Sista kvallen pa Koh Chang, vi letar nog upp vart favoritstalle pa stranden for nagra Singha! Imorgon blir det tidig uppgang, 7:40 gar VIP-bussen mot Siam Reap, Kambodja! Bussresan pa ca 10h kanns sadar, men forhoppningsvis vart besvaret...
Shoppingresultat: Birkenstocktofflor, solglasogon och bikini. Prutningen har gatt trogt men vi kanner oss ratt nojda da vi fatt garanterat att det ar akta varor:)
Anki var forst i vattnet!
Koh Changs basta elefant...
Bananutdelning
Shoppingresultat: Birkenstocktofflor, solglasogon och bikini. Prutningen har gatt trogt men vi kanner oss ratt nojda da vi fatt garanterat att det ar akta varor:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
5 kommentarer:
Härliga dagar låter det som, och väldigt aktiva!! Men ni har ju många dagar kvar så ni hinner säkert med att slappa och bara vara också. Kambodja låter spännande, men du (Anna) kommer väl ihåg vad som hände L där (hihi)så håll er borta från både det ena och det andra är mitt tips.
Här är det härlig julstämning och jag har köpt mitt livs första julgran. Husägare= julgransägare. Men annorlunda är bäst så det kommer att bli svart och silverfärgat pynt med kulörta blinkande lampor.
Hej Anna!
Kul att rida på elefanter! Fortsätt njuta!
Kram Cecilia
Hej Anna. Här kommer hälsningar från "killarna" och mig. Vad kul att kunna följa dina äventyr. Vi samlas runt datorn och fnissar åt bilder på fröken i bikini, skämt åt sido. Vi tycker det är urkul att se och höra ifrån dig. Vi har det väldigt bra i klassen, jag trivs topppenbra och vi har arbetat som bara den för att snart dra ned på tempot lite och njuta av julstämning och lite pyssel.Killarna ska sjunga Rudolph the red nosed reindeer på avslutningen. Jazzinspirerad! Kram från oss i fyran
Hej på Er.
Det ser ju härligt ut allt som ni gör.Nu är det 1 månad kvar tills vi åker till lite värme.Anki du ser helt vettskrämd ut när du badar och tvättar elefanten.Pegan är såld till "Götet" och den nya är hämtad.Till helgen är det julbord på Liseberg utan dig.(Vi saknar dig vid bordet men du har det säkert trevligt utan oss.)
Kramar från Skövde
Kul att ni kommenterar! Det ar julstamning har ocksa med glitter och fargstarka granar, helt smaklost.
Harligt att ni har det bra i klassen, imorgon tar jag med er till Angkor Wat (har ju med mig fotot ni gav mig).
Ha det sa bra pa julbordet Ansi, jag far klara mig anda... Halsa!
Skicka en kommentar