onsdag 26 december 2007
God fortsattning!
Vi hade annu en rolig dag/kvall med Mattssons. Det blev en hel del glada skratt framfor allt at solstralen Gustav. Han jagade bland annat spoken pa hotellet (tradgardsarbetare som skyddade sig mot solen...). Pa kvallen hittade vi ett litet thaihak och dar satt vi tills tidvattnet tvingade bort oss! Idag var det dags for annu en resdag! Men hall i er... allt flot pa hur smidigt som helst! Sa nu ar vi pa Phi Phi oarna och ska stanna i minst 3 natter. Kanns som det ar en annan puls har, reggaebarer pa stranden och en massa festglada resenarer. Idag ar det tre ar sedan tsunamin, bredvid vart hotell finns en minnespark for de som omkom har. Vi strosade runt, laste pa namnskyltar, meddelanden och blev valdigt kansliga. Undrar om det ar nagon cermoni pa stranden ikvall?
Ghostbuster!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Ja,så var det kväll Annandag Jul, det gick fort. I morgon väntar jobbet igen. Hela tjocka släkten hälsar, var hos Lasse o Lisbeth, jättetrevlgt. Linda hade berättat att hon följt er på nätet.Vad bruna och fräscha ni är, inte undra på att man blir lite avundsjuk. Anki jag ser att du behållit rätta schwingen (sen midsommar) och att du matchar shortsen med läckra jumprar.Ha det fortsatt bra! Kramar Gunnel
Hejsan! Har nu läst alla inlägg i er blogg. Kul att läsa om Thailand efter nyss kommit hem från två veckor i Brasilien. Det är lätt att dra paralleller mellan länderna då vi tillbringat många veckor i Thailand tidigare. Thailand vinner helt klart på många punkter men det är samma goa sol som värmer! :-) Bra att ni kollat till Mattsson så dom inte solar för mycket ;-)
Hälsningar Karin
(Kompis till Mattsons i Sigtuna. Anna vi träffades i somras när vi badade den enda soliga dagen)
Hej Karin! Vad kul att du skriver, horde att ni var i Brasilien! Maste ga in pa din blogg och lasa ditt Brasilianska ABC, hoppas du har "Skol" pa s...
Tyvärr inget Skol på S men det blev många såna!!! :-)
Karin
Skicka en kommentar