tisdag 25 december 2007

God Jul!!!

Efter en vecka pa Koh Samui har vi akt vidare till Bang Tao Beach, Phuket. Dar semestrar Cia, Kenneth och Gustav. Bra for oss da Cia hjalpte oss med boende. Det ar svart over jul och det har ar ett "exlusivare" omrade. Men hon letade fram en liten backpackerhydda till oss! Resan hit var katastrof. Det dar med resdagar ar inget for oss:). Organisation under all kritik, ingen mat, noll information och 4 bussbyten. Pa nagot konstigt vis kommer man anda alltid till ratt stalle. Anna var valdigt ivrig pa att komma just till Phuket. Var framme och fragade de olika chaufforerna :Is this the bus to Phuket? sakert 10 ganger. Om hon fick nagot svar alls sa blev det Wait! Kan ha gjort ett nervost intryck infor medresenarerna... Julafton firades pa den underbara stranden har. Harligt med sallskap av familjen Mattson! Gustav fick upp oss ur solstolarna for att leka. Pa kvallen satt vi pa en restaurang vid havet, kakade, pratade och drack nagra ol! Vi lamnade tomteluvorna hemma till skillnad fran en del andra. En engelsk familj slog alla rekord, Pappan med blinkande luva, mamma med renhorn, rod klanning och barnen som tomtenissar. Gulligt!? De tyckte nog det for de tog en hel del foton under middagen. Imorgon tar vi baten till PhiPhi. Vi hoppas att ni har haft en riktigt bra julafton med mat, paket och allt vad julen innebar!
Bang Tao
Merry Christmas!
Svettig julafton...


1 kommentar:

ansi sa...

God fortsättning på Er.
Julafton rullade på som vanligt med julmat, Kalles jul, julklappsutdelning med bla ett hockeyläger till Jesper och ett x-box 360 till Samuel och Jesper.
Avslutade kvällen med ostbricka och vin med massa "tjöt".
Idag (25/12) åker vi till Tidavad och firar.
Alla hälsar till er
Kram