Vi är på väg! En lång mellanlandning i ett snöigt Helsingfors. Som ni ser roar vi oss på bästa sätt! Ska bara meddela att min ryggsäck väger 16kg, Ankis bara 12kg...
4 kommentarer:
Anonym
sa...
Hurra! Helsingfors flygplats är ju såå rolig. Men ni har ju lätt för att hitta de små ljusglimtarna! Snart är ni i solen, i Stockholm har det spöregnat hela dagen, deppigt!
Hej hej! Hoppas ni landat in i värmen och fått ta den första drinken... Vädret i Sverige - fy fa... Ska följa er resa med spänning. Åker själv till värmen om 17dgr. Kom ihåg vad Britta sa: Fina fötter:) Ha det bra. Kram Micke
4 kommentarer:
Hurra! Helsingfors flygplats är ju såå rolig. Men ni har ju lätt för att hitta de små ljusglimtarna! Snart är ni i solen, i Stockholm har det spöregnat hela dagen, deppigt!
Kram Cia
Hej hej!
Hoppas ni landat in i värmen och fått ta den första drinken... Vädret i Sverige - fy fa...
Ska följa er resa med spänning. Åker själv till värmen om 17dgr.
Kom ihåg vad Britta sa:
Fina fötter:) Ha det bra. Kram Micke
Hyvvää!
Det är väl inte konstigt att din ryggsäck är tyngre, Anna. Du bär ju Ankis alla party-tröjor!!!
Killarna hade koll på dig idag och meddelade vid lunch-tid att NU är hon snart framme!
Sköt om er!
Kram Cecilia
Hej hej!
Här sitter jag i ett grått Sverige och tänker på hur underbart ni säkert har det.... Om några timmar får jag iallafall gå hem från jobbet, tjoho!
Inte bitter alls...
kram kram
Skicka en kommentar