lördag 8 december 2007

Koh Maak

Vi ar nu pa en liten paradiso, Koh Maak. Vi bor pa en resort vid havet, very nice! Har ar det lata dagar och kvallar som galler, finns inget att valja pa. Vi badar massor och har forsokt snorkla. Vi vet inte riktigt om vi hittat ratt korallrev. Personalen har tycker att korallerna ar fantastiskt vackra, vi haller inte med.. (Anki har varit i Stora Barriarrevet) Igar lyxade vi till det med en massage ute pa var pir. Tur att miljon runt omkring var harlig for i arlighetens namn gjorde det mest ont! Nu ska vi ta oss till en annu mindre o for annu en dag med sol och bad. Spf 20, tyvarr slut, kan bli problem. Fick rapport hemifran att Picasso vann idol, vi ar nojda! Hoppas ni alla har det bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er! Låter som om ni har det underbart! Fina bilder också! Har ni inte ätit någon Pancake med Nutella o banan ännu från gatuköken? Ett måste, mums! Själv är man ensam hemma, skall på jobb senare. Sova i Oslo för att flyga Teneriffe imorgon 05.25. Ha en fortsatt supersemester! Hoppas vi ses snart! Kram Anna (Rönnow)...

Anonym sa...

Hej!
Ni kommer väl till Phuket på julen...Vi är där!
Det blev en resa i alla fall, längtar och behöver semester.
Har ni varit till Emerald cave?

Kram Cia

Anonym sa...

Hej Anna!
Söndag idag och regn och grått ute... Vi laddar för ännu en vecka innan den stora julledigheten! :-) Synd du inte var med på julfesten. Den var lyckad! Men... sol och bad och massage smäller faktiskt högre! Hoppas ni njuter i fulla drag! Sköt om er!

Kram Cecilia

Anonym sa...

Hej Cia!
Vad roligt att ni kommer! Klart vi ska ses, tror vi kommer att vara i krokarna. Nar och hur lange stannar ni?