söndag 2 december 2007

Packning klar!

Då var ryggan färdigpackad. Känner mig inte helt nöjd då den är både full och väldigt tung. Jag hade tänkt fylla den med nya saker från resans shopping. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag möta min resekompis på Halta Lottas för att fira semestern...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hotellet på Koh Chang ser ju fantastiskt ut. En lyxig restort att tvätta av sig första resdammet på!

Pilla sa...

Problemet med din fullpackade rygga kommer nog vara glömt så snart du får relaxa på det fantastiska hotellet! Ha det jättebra!