fredag 21 december 2007

Party

Anna fick lagga ifran sig boken och ta fram partyhumoret. Vi tog en taxi till Chaweng, stor skillnad mot var lilla gata har pa Big Buddha Beach. Vi strosade runt bland affarer och passade pa att ata pa Burger King! Sen borjade festen... Varmde upp med varsin drink och tittade pa alla tokiga manniskor. Tyvarr kunde vi inte kommunicera med varandra forutom med teckensprak. Dj:n gav verkligen allt! Vi drog vidare till den storsta nattklubben, Green Mango och dar var det verkligen PARTY! Massa "glada" personer av alla de slag. Nar det stallet stangde for natten gick vi vidare till ett afterpartyplace, Solo. Och festen fortsatte till tidigt pa morgonen... Riktigt kul och lite galen kvall, precis vad vi behovde efter alla balkongfester. Dagen idag lamnar vi bakom oss...

Hard konkurrens...
Dresscode ?

Partypolare fran USA

Efterfest!!!

5 kommentarer:

ansi sa...

Tjenare partybrudar.
Härliga bilder ni delar med er av förutom eran pool. Själva har vi gått på julledigt nu tom den 2:e. Nu börjar julstöket med allt vad det innebär. Snö har vi inte sett på ett tag så det blir nog en grön jul. (tur man inte köpt skidor i julklapp)
Sköt om ER och parta inte för mycket nu så hörs vi
Kram

Anonym sa...

Hej
Lata dagar med en och annan Singha ser det ut som, härligt.
Planer på att ta er upp till Phattaya? Missa inte gitarrhjälten Lam Morisson på "the blues factory" på Walking street i såna fall.
Konkurrens- kul! Inte helt svårt att genomskåda fulla, halvnakna pengakåta thai-brudar nedresta från bondvischan.
Jag ser fram mot 2,5 v ledighet från jobbet nu- skönt! Tv-soffan kommer få jobba hårt.
Take care

Anonym sa...

Hej tjejer,
Kul att följa er resa och ta del av era uplevelser samt många fina bilder.Båtresan verkade lite väl äventyrlig. Kambodja verkade värt ett besök med olika upplevelser. Firar ni julen i Phuket? Här hemma flyter det på, granen är klädd (brukar vara ditt jobb), skinkan griljerad och knäcken kokt. Imorse fanns ett litet lager av snö, bäst at njuta innan den försvinner. Kramar Gunnel

Anonym sa...

God Jul på er! Tack Anna för det fina julkortet gjort. Julen har firats ombord på Stena Scandivica med skridskoåkning och julmarknad i Kiel. Tomten kom visst en sväng också... Ha det bra!

Anonym sa...

Hej Anna & Anki!

GOD JUL på er! Har precis avätit julskinkan och väntar på tomten! ;-)
Gött att ni roar er kungligt!

Kram Cecilia