På nya äventyr

lördag 1 december 2007

Kacha Resort

Här kommer några bilder från vårt första hotell!




Upplagd av Anna kl. 17:26

1 kommentar:

ansi sa...

ha det så bra på eran resa det ser ju härligt ut.

1 december 2007 kl. 17:32

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Counter


Free Counter

Om oss

  • Anki
  • Anna

Bloggarkiv

  • ►  2011 (4)
    • ►  januari (4)
  • ►  2010 (17)
    • ►  december (17)
  • ►  2008 (4)
    • ►  januari (4)
  • ▼  2007 (23)
    • ▼  december (22)
      • Ao Nang, Krabi
      • Foton fran Phi Phi
      • Djurfest!
      • God fortsattning!
      • God Jul!!!
      • Party
      • Varmt!
      • Och sa kom regnet...
      • Blandade foton
      • Tillbaka i Thailand
      • Phnom Penh
      • En dag bland tempel
      • Kambodja
      • Elefanter!
      • Highspeed internet???
      • Lata dagar!
      • Koh Maak
      • Nu ar vi pa plats
      • Hälsningar från Helsinki
      • Packning klar!
      • Packning!
      • Kacha Resort
    • ►  november (1)

Temat Resor. Använder Blogger.