På nya äventyr
lördag 1 december 2007
Kacha Resort
Här kommer några bilder från vårt första hotell!
1 kommentar:
ansi
sa...
ha det så bra på eran resa det ser ju härligt ut.
1 december 2007 kl. 17:32
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
ha det så bra på eran resa det ser ju härligt ut.
Skicka en kommentar